Vigtigt om online bookings

Transportecas bookingbetingelser

Når du bestiller transport på Transporteca, så bekræfter du samtidig vores bookingbetingelser, som du kan blive meget klogere på nedenfor.

Udover nedenstående er Transportecas standard betingelser og vilkår gældende for alle Transportecas services.

Prisen dækker hele transporten som beskrevet ovenfor, og Transporteca garanterer, at der ikke vil være yderligere transportrelaterede omkostninger under forudsætning af, at alle oplysninger i reservationen er korrekte.

Det er dit ansvar at sikre, at påkrævede eksport- og importlicenser er tilgængelige og gyldige. Skulle dette ikke være tilfældet, kan Transporteca eller speditøren i visse tilfælde hjælpe. En sådan bistand er dog ikke medtaget i ovennævnte pris.

Du bekræfter, at varerne der sendes under denne booking, ikke er farlige, temperaturkontrollerede, eller på anden vis til fare for transportprocessen, medmindre det er specielt og særskilt aftalt med Transporteca.

Hvis du betaler via bankoverførsel, vil reservationen kun blive bekræftet, når Transporteca har modtaget din betaling. Skulle Transporteca ikke modtage din betaling i tide, bliver din reservation annulleret, og eventuelle modtagne betalinger vil blive refunderet.

Skulle du være nødt til at ændre din reservation, skal dette arrangeres med Transporteca. Dette kan dog medføre yderligere omkostninger.

Hvis du har brug for at annullere din reservation, skal du kontakte Transporteca. En fuld eller delvis refusion vil herefter blive aftalt.

Hvis servicen ikke levede op til dine forventninger, kan du kontakte os på chat, telefon eller e-mail. Vores telefonnummer er +45 7199 7299 og vores e-mail er [email protected].