BLIV EN DEL AF TRANSPORTECA

Sælg dine transportløsninger online

Begrænser du dine salgskanaler udelukkende til sælgere og traditionel markedsføring? Transportkøbere søger i stigende grad efter transportløsninger online. Når de gør, finder de så dine produkter? Hvis ja, booker de dem? Læs hvordan du kan sælge dine transportservices online via Transporteca.

Hvorfor sælge transport online?

Salg af transport online er bevist at øge dækningsgraden op til tre gange branchens gennemsnit. Ved at benytte denne supplerende salgskanal reduceres ikke alene speditørers salgsomkostninger, det vil også øge produktiviteten ved at standardisere bestillingsprocessen og fjerne risikoen for udestående betalinger.

Transporteca har mere end 10.000 transportforespørgsler om måneden. Når du tilbyder dine services online, bliver du delagtiggjort i disse forespørgsler med mulighed for at matche dem med dine produkter. Med vores prisberegner, bliver dine services og priser automatisk – og med det samme – tilgængelige for potentielle kunder. Kort sagt, sælg din transport online, og slip for at bruge tid på prissætning og tilbudsgivning.

Sell transportation online

Når du får en bestilling online, får du straks meddelelse herom, og du kan begynde at arbejde på forsendelsen uden at bekymre dig om kundens kreditværdighed – Transporteca har allerede klaret betalingen på dine vegne.

Hvis du ønsker at justere dine services eller priser, kan du opdatere dem direkte på portalen, og ændringerne vil træde i kraft med det samme. Når en potentiel kunde finder en transportløsning du tilbyder, får de oplyst spotprisen, som de kan vælge at bestille eller lade være. Der er således ingen grund til at bekymre sig om prisens gyldighed eller opfølgning på udestående tilbud.

Forestil dig, blot ved at tilbyde LCL services fra Kina til Danmark, så får du direkte adgang til 35.000 årlige forespørgsler fra små og mellemstore virksomheder. Og så forestil dig hvad ville der ske hvis du også tilføjede vejtransport fra Italien, ekspresservices til USA, eller samtlige services i din portefølje.

Hvordan virker det?

Hos Transporteca skal det være simpelt. Vi gør det nemt for speditører at sælge deres services online. Vi giver dig kontrol over dine transportservices via vores specialudviklede kontrolpanel og fuld sikkerhed for din dataintegritet på vores sikre servere. Juster dine gebyrer og fragtrater med øjeblikkelig virkning, så de matcher din kapacitet og prisstrategi. Alle bestillinger lander færdigbehandlede og standardiserede i din indbakke med alle betalinger opkrævet på forhånd.

freight forwarder history

Hvad forventer vi?

Det er simpelt: Transportecas kunder forventer at få, hvad de betaler for, og vi forventer, at du leverer den service, du sælger. Ud over at opdatere dine services på dit personlige Transporteca kontrolpanel, er der et par formelle krav for at være med:

Du kan kun tilbyde anerkendte transportprodukter online, hvor du arbejder via dit eget netværk eller etablerede agenturer.
Du skal være parat til at levere en exceptionel service til onlinekunder, hvor proaktiv kommunikation er essentiel.
Du skal være åben for at modtage vurderinger og anmeldelser af dine tjenester, som Transporteca offentliggør online.
Der er ingen krav til tracking af gods, men i tilfælde af forsinkelse, uanset om det skyldes dig, dine agenter eller leverandøren, skal der straks udsendes en meddelelse til kunden med korrigerende handlinger.

Klar til at komme igang?

Hvis du er en mellemstor eller stor speditør eller vognmandsfirma med et etableret og anerkendt transportprodukt på mindst et par markeder, og er du interesseret i at tilbyde dine tjenester på Transporteca, så er processen ganske enkel:

  1. Send os en kort introduktion af din virksomhed og de services, I ønsker at tilbyde online. Find detaljer på vores kontakt-side.
  2. En repræsentant fra Transporteca vil herefter kontakte dig for at verificere dine services.
  3. Når din speditør-profil er oprettet på Transporteca, får du dine login-detaljer til dit eget kontrolpanel.
  4. Sidst men ikke mindst, uploader du de services og priser, du ønsker at tilbyde online.

Når du har accepteret vores vilkår og betingelser, er dine services straks online, og kunderne kan nu booke dem. Det er nemt og intuitivt at opdatere services og rater i dit kontrolpanel. Transporteca er udviklet for at gøre det let og overskueligt for kunder at booke transport med et klik, og ligeledes for at speditører og vognmandsfirmaer nemt kan udbyde og sælge deres ydelser online. Når din ansøgning er godkendt, kan du inden for 90 minutter være online med dine ydelser.

Hvordan differentierer Transporteca sig?

Er du stadig ikke overbevist? Hvis du fortsat overvejer andre muligheder for at sælge dine ydelser online, så læs med nedenfor, hvor vi lister de bedste grunde til at blive en del af Transporteca:

Transporteca er den eneste online prisberegner, som dækker både sø, luft, vej og ekspresservices for speditører i Europa
Når du vælger at blive en del af Transporteca, kan du have dine services online i løbet af 90 minutter. Der er intet behov for at igangsætte intern systemudvikling.
Med dit eget Transporteca kontrolpanel har du fuldt overblik over de services og priser, du tilbyder online.
Der er ingen risiko ved at tilbyde dine services på Transporteca – du betaler kun for de bookings, du får.
Transporteca har allerede succes i Skandinavien og udvider nu til resten af Europa.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Også nævnt i 3PL News og The Most Promising Startups in Logistics.